Freelancer - Translator - Programmer (VBA Excel)

► More than 10 year experience in using Visual Basic for Application (Excel).
► With VBA all job will more faster, high quality & finished as schedule.
► Translator English to Malay

10/02/2009 02:31:00 PM

Mari belajar Macro

Posted by snid73

Hampir 10 tahun saya menggunakan MACRO (Excel) dalam melakukan tugasan dan kerja di pejabat. Hampir setiap tugasan, saya akan cuba fikirkan, apakah yang boleh diMACROkan supaya kerja lebih cepat, mudah dan berkualiti.

Dan, tahun lepas salah satu projek saya telah dibentangkan oleh kumpulan KAIZEN saya ke peringkat MPC Zon Selatan.

Dan tahun ini, saya mendapat ilham untuk mencipta program Penterjemah ini.

Anda kata ada yang berminat untuk mempelajari MACRO, boleh download asas MACRO yang telah saya hasilkan ini.

Pautan untuk download Asas - MACRO

0 comments:

Post a Comment