Freelancer - Translator - Programmer (VBA Excel)

► More than 10 year experience in using Visual Basic for Application (Excel).
► With VBA all job will more faster, high quality & finished as schedule.
► Translator English to Malay

2/01/2010 12:29:00 PM

Aku di TAG.....

Posted by snid73

Kali ni post aku tak ada kaitan dengan MACRO dan PENTERJEMAHAN. Sekali-sekala nak jugak aku buat post yang lari dari tujuan asal aku wujudkan Blog ni.....

Apa itu TAG? Kalau di cari di dalam kamus ada macam-macam terjemahan bagi TAG ni.
  1. Permainan kejar-mengejar - satu permaianan kanak-kanak di mana seorang mengejar seseorang sehingga dia dapat menyentuh salah seorang dari mereka dan mereka yang disentuh akan menjadi "pengejar"
  2. label, teg, tanda
  3. petikan
  4. terjulur
Mana satu yang dimaksudkan dalam TAG mengeTAG ni?

Demi tidak menghampakan orang yang telah mengeTAG aku, aku layan jawab soklan dari beliau. Orang yang telah mengeTAG aku adalah Nina'. Dia TAG aku pada 30/JAN/2010, tapi tak sempat nak jawab....ada sibuk sikit buat kerja terjemahan.


  1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded. (Pertama sekali, masukkan badge atau gambar di atas untuk memberitahu bahawa anda telah diberi penghargaan)
  2. Make sure u take the pic n said it is from Mario. (Pastikan anda mengambil gambar ini dan katakan ia dari Mario)
    pic from Mario (Gambar dari Mario)



    Tambahan : pic from Nina' (gambar dari Nina')

  3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself. (Anda harus memberitahu 10 fakta tentang diri atau hobi anda)

    1. computer's knowledge (ilmu tentang komputer)
    2. fishing (memancing)
    3. playing guitar (bermain gitar)
    4. watching movie (menonton movie)
    5. farming (bercucuk tanam)
    6. translating (menterjemah)
    7. singing (menyanyi)
    8. take a leisured walk with family (bersiar-siar dengan keluarga)
    9. blogwalking (berjalan dari blog ke blog)
    10. anime (kartun animasi)

  4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog. (Anda perlu memilih 5 blogger yang lain [lebih mudah orang yang mengikuti anda] dan nyatakan nama mereka dalam blog anda)

    1. RaMa2UnGu
    2. ...
    3. ...
    4. ...
    5. ...

    Aku tak tahu nak pilih sapa.....nanti aku blogwalking sambil tanya sesiapa yang sudi di TAG.

5 comments:

NiNa' said...

hehheehe...
tq222

sebenarnya.. pic tu suka ati je yg monyet tu.. sbb aritu kena tag ngan mario..hehehe

snid73 said...

ekekekek....
tambah gambar dari blog Nina'

Iza said...

Bahaya ni tag-mengtag org......
apasal monyet2 tu berendam???
Kena denda dgn jurulatih monyet ke?

snid73 said...

tentang ni kena tanya Mario....
sebab Nina kata monyet = Mario hehehehe

jewelryzw2 said...

Consider glass pearls for something a bit less pandora canada expensive but with all the great look and feel. You pandora jewelry may want to look into shell beads, nut beads as well as pandora charms wood beads for something natural looking as well. What pandora beads can you do with these jewelry beads? You can pandora bracelets do just about anything you want to do with pandora jewellery them. Use them to create bracelets or chains and pandora uk use the pendants in the center for a great look. Use pandora charms these strands of beads in other decorative projects, pandora beads too, such as adding them to accessorize a handbag pandora australia or to use them in a variety of projects for the pandora jewellery home.

Post a Comment